15% הנחה על כל האתר! עם הקוד: Holiday15 ♥

החלפות והחזרות

משלוחים | החלפות | החזרות | אחריות

מדיניות החלפה –
במידה ואת אינך שלמה עם התכשיט שקנית, או שבגלל כל סיבה אחרת את מעוניינת להחליף אותו בפריט אחר – תוכלי לעשות זאת בקלות תוך 14 יום. יש לעדכן את שירות הלקוחות בווצאפ (08-9704362) / במייל (mylijewelry@gmail.com) תוך 48 שעות מההגעה של החבילה על הרצון להחליף.
יש לשלוח לווצאפ שירות הלקוחות הודעה עם מספר ההזמנה והפריט אליו תרצי להחליף
ביצוע ההחלפה :

  • הגעה לסטודיו שלנו במודיעין (שדרות הרכס 13) להחלפה במקום – בתיאום מראש.
  • שליחת הפריט חזרה אלינו בדואר ישראל ותשלום על משלוח חדש של הפריטים החדשים אלייך.
  • הזמנת שליח מטעמינו שיגיע עם ההזמנה החדשה ויקח את ההזמנה הקודמת בעלות 50 ש״ח.

מדיניות החזרה – 
אם את לא מעוניינת בתכשיט שקיבלת, תוכלי להחזיר אותו אלינו בעלות משלוח דואר רשום בלבד. יובהר כי במקרה של דואר/ שליחים עלות המשלוח ינוכה מסך הזיכוי. לצורך החזרת הפריט, עליך לשלוח אותו אלינו חזרה עד 14 יום מיום קבלתו,
יש לעדכן את שירות הלקוחות בווצאפ (08-9704362) / במייל (mylijewelry@gmail.com) תוך 48 שעות מההגעה של החבילה על הרצון להחזיר. ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, יודגש כי האריזה ותעודת האחריות שהגיעו עם הפריט חייבים להגיע בשלמותם בעת ההחזרה.

לא ניתן להחזיר או להחליף פריטים עם חריטות, הזמנות מיוחדות או פריטים שבוצע בהם שינוי לבקשת הלקוח.

תכשיטים שמופיעים בקטגוריית סייל -במקרה בו ההחזרה בוצעה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, מכוח תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) ייגבו דמי ביטול בשעור 5% מגובה העסקה ועד 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם. פריטים שנרכשו בסכום שקטן מ-50 ש"ח,לא ניתן לקבל זיכוי כספי, אלא זיכוי לשימוש באתר.

תכשיטים שנקנו במבצע ניתן להחזיר עד יומיים מיום קבלתם.

החזר כספי יועבר בדרך התשלום איתה רכש הלקוח, אם שולם במזומן, יועבר ההחזר במזומן/ העברה בנקאית /ביט.

אספקה ומשלוחים –
שליח עד הבית – (2-5 ימי עסקים) – 30₪
משלוח לנקודת איסוף קרובה – (3-7 ימי עסקים) – 20₪
איסוף עצמי מהסטודיו במודיעין – (הגעה בתיאום לאחר קבלת הודעה שההזמנה מוכנה) – חינם

זמני המשלוחים לא כוללים את זמני הכנת התכשיטים

זמני הכנה –
תכשיטי כסף- עד 3 ימי עסקים
תכשיטים בציפוי זהב- עד 7 ימי עסקים
תכשיטי חריטה / הזמנה אישית- עד 14 ימי עסקים

תמיד נעשה את כל המאמצים לספק את ההזמנות שלכן במהירות ולפני זמני האספקה המצויינים.

לעזרה בכל נושא, החלפות/החזרות ניתן לפנות לשירות הלקוחות בווצאפ : שירות לקוחות מיילי

אחריות ותיקונים –
כל התכשיטים באתר מיוצרים ומעוצבים בעבודת יד והקפדה על חומרי גלם איכותיים ועמידים ביותר. כל התכשיטים באתר מגיעים עם אחריות ל- 12 חודשים (שנה) בצורת גלויה שמצורפת לכל משלוח.
יש לשמור את התכשיטים במקום יבש וסגור, את תכשיטי הכסף אפשר להביא במגע עם מים, את תכשיטי ציפוי הזהב מומלץ לשמור ממגע מים לשמירה לאורך זמן
יש להמנע ממגע עם חומרים כימיים, תכשיטי טיפוח, חומרי ניקוי, בושם וקרמים שעשויים לפגוע בתכשיט.
יש להמנע מכניסה עם התכשיט למי גופרית / ים המלח, מומלץ להוריד את התכשיטים לפני פעילות גופנית ושינה.

ניתן לנקות את התכשיט בעזרת מטלית ייעודית
שמצורפת בכל הזמנה ראשונה (בהתאם למלאי)

כל התכשיטים מגיעים עם אחריות לשנה, אנחנו זמינים לכל שאלה ונעזור בכל בקשה בהתאם ליכולתנו.
האחריות לא תקפה במקרים הבאים:

  • שבר, קרע או פגיעה בתכשיט, בשל שימוש לא סביר או אי עמידה בתנאי השימוש.
  • אובדן או גניבה של התכשיט או חלקים ממנו.
  • תיקונים / עבודות צורפות שלא בוצעו על ידינו.

התכשיטים שלנו נעשים תוך הקפדה על תשומת לב לכל תכשיט ולכל פרט, במידה ותצטרכו לתקן או לחדש תכשיט שנרכש אצלנו אפשר לעשות זאת בקלות, ניתן לכתוב לשירות הלקוחות בווצאפ ולתאם תיקון. במידת הצורך תגבה עלות סמלית עבור התיקון.
ניתן לשלוח את תכשיטי הכסף לניקוי בכל עת וללא הגבלה בזמן, במידת הצורך ניתן לשלוח תכשיטים לציפוי זהב חוזר בעלות סמלית.

JOIN US

הירשמי לניוזלטר שלנו וקבלי את כל העדכונים על קולקציות חדשות, סיילים ואירועים אצלך במייל!

דיוור(חובה)
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
סגירה
הזינו את הקוד: Holiday15 בקופה להנחת החג
סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

היי! איך אפשר לעזור?
x
לכל שאלה ניתן לשלוח לי הודעה בצ'ט או בכתובת המייל mylijewelry@gmail.com
היי! איך אפשר לעזור?
נְגִישׁוּת
איפוס
הצהרה
סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by Emilia Digital